سؤالات زیر منتخب سؤالات پر تکرار کاربران عزیز است، در صورتی که سؤال شما خارج از موضوعات زیر است از طریق صفحه “تماس با ما” آن را مطرح نمائید.

اعتبار فروشگاه اینترنتی گِلوگالری

گِلوگالری همواره تلاش داشته ضمن ارائه محصولات با قیمت منصفانه نسبت به ارائه خدمات پس از فروش به خریداران عزیز پایبند و مقید باشد.
خریدهای چندین باره تعداد قابل ملاحظه ای از مشتریان مایه افتخار و مباهات ماست.

– از جمله خدماتی که در فروشگاه اینترنتی گِلوگالری ارائه می شود ارسال رایگان تمامی محصولات به سراسر کشور است.
– انصراف از خرید، جایگزینی و تعویض سفارشات معیوب یا مورد دار مطابق با قوانین فروشگاه از جمله اصول اخلاقی این فروشگاه است.
– به زودی امکان ثبت سفارش به صورت پرداخت در محل برای کاربران عزیز فعال خواهد شد.

نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) از وزارت صنعت، معدن و تجارت.
– درگاه امن با پروتکل https که در ابتدای آدرس سایت در نوار آدرس مرورگر قابل مشاهده است، نشانگر اتصال کاملاً ایمن به درگاه های پرداخت در این فروشگاه است.
نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال (نماد ساماندهی) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
– گارانتی ۷ روزه بازگشت محصول در صورت وجود مشکل و عدم رضایت

ثبت نام و ورود به حساب

خیر، عضویت کاملاً اختیاری است. با این حال باید توجه داشت فعالیت هایی از قبیل استفاده از محیط کاربری، ثبت و تغییر اطلاعات مقصد، ارسال نظر و پیگیری سفارشات و سابقه خرید تنها در صورت عضو بودن امکان پذیر است.

اطلاعات شما کاملأ محرمانه بوده و نزد گِلوگالری محفوظ است، این اطلاعات به صورت عمومی نمایش داده نخواهند شد.
با این حال در صورت نیاز و ارائه مجوز رسمی، گِلوگالری ملزم به همکاری با نهادهای قانونی و قضایی خواهد بود.

در صورتی که ثبت نام کرده اید برای ورود از قسمت سربرگ وارد صفحه “ورود به حساب” شوید.

هنگام ثبت نام از رمز عبور های پیچیده (ترکیبی از حروف، اعداد و علائم) استفاده کنید.
از اشتراک گذاری اطلاعات کاربری خود با دیگران پرهیز کنید، هر گونه سوء استفاده از حساب کاربری که ناشی از بی دقتی باشد بر عهده خود کاربر خواهد بود.

به منظور ثبت نام استفاده از هر ایمیلی امکان پذیر است ولی توجه داشته باشید برای فعالیت هایی از قبیل بازیابی رمز عبور یا ارسال پیام داشتن ایمیل معتبر الزامی است، سعی کنید در هنگام ثبت نام از یک ایمیل معتبر و رمز عبوری که بتوانید آن را به خاطر بسپرید استفاده کنید.

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق لینک “بازیابی رمز ورود” نسبت به بازیابی رمز اقدام کنید.
پس از وارد کرد ایمیل ثبت نامی و انتخاب بازیابی رمز عبور پیامی حاوی لینک بازیابی رمز به ایمیل شما ارسال خواهد شد، پس از مراجعه به ایمیل نسبت به فعال کردن لینک مذکور اقدام کنید.

بله، پس از مراجعه به پروفایل کاربری از بخش “تغییر اطلاعات حساب” نسبت به ویرایش و افزودن ایمیل جدید اقدام کنید.

در صورت فراموش کردن، نام کاربری و یا ایمیل شما تنها در صورتی قابل بازیابی خواهد بود که با آن در گِلوگالری اقدام به خرید و ثبت سفارش کرده باشید. مشکل خود را از بخش “تماس با ما” پیگیری کنید، در صورت عدم فعالیت با ایمیل مذکور، امکان بازیابی آن وجود ندارد.

پروفایل کاربری

پروفایل کاربری فقط برای اعضا در دسترس است، در صورتی که عضو هستید و امکان مشاهده پروفایل مقدور نیست با پشتیبانی تماس بگیرید.

پس از ورود به بخش پروفایل به قسمت “سفارش ها” مراجعه کنید.
در این صفحه فهرست سفارشات ثبت شده، تاریخ ثبت و وضعیت سفارش مشخص است، برای اطلاع از جزئیات کامل هر سفارش روی گزینه “جزئیات سفارش” کلیک کنید.

در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تکمیل اطلاعات هویتی حساب خود را دارید به صفحه “تغییر آدرس و اطلاعات حساب” مراجعه کنید.
برای تغییر نام نمایشی و رمز ورود به حساب خود نیز می توانید از صفحه “تغییر اطلاعات کاربری” اقدام نمائید.

ثبت، ارسال و پیگیری سفارش

برای ثبت سفارش از بین محصولات موجود در سایت، محصولات مورد نظر خود را انتخاب و پس از افزودن محصول به سبد خرید نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.
در ادامه با مراجعه به “سبد خرید” ادامه فرایند خرید را طی و سفارش خود را نهایی کنید.
لطفاً انتخاب محصول را با توجه به جزئیات ذکر شده برای هر محصول انجام دهید.

سفارش ثبت شده در اولین روز کاری بسته بندی، آماده و ارسال خواهد شد. ارسال از طریق شرکت پست صورت می گیرد.

با توجه به ارسال و توزیع توسط شرکت پست و در نظر گرفتن دوری مقصد از مرکز استان، به طور معمول تحویل سفارش بین ۳ تا ۵ روزی کاری زمان می برد.
با این حال توجه داشته باشید این زمان با عنایت به سرعت عمل باجه های پستی و دوری یا نزدیکی مقصد متغیر خواهد بود. از این رو گِلوگالری از ارائه تاریخ یا ساعت دقیق تحویل مرسوله معذور است.

دوستان عزیزی که ثبت نام کرده اند به قسمت پروفایل کاربری و بخش “سفارش ها” مراجعه نموده و از آخرین جزئیات وضعیت سفارش خود مطلع شوند.
ضمناً صفحه “پیگیری سفارش” به منظور پیگیری سریع سفارش، برای افراد عضو و غیر عضو نیز در نظر گرفته شده است.
در صورتی که نتوانستید از روش های فوق سفارش خود را پیگیری کنید از طریق تماس تلفنی با گِلوگالری یا سایر راه های ارتباطی (ایمیل، وبسایت، تلگرام، واتساپ و اینستاگرام) سفارشتان را پیگیری کنید.

در صورتی که در فرایند تحویل سفارش شما تأخیر قابل توجهی (بیشتر از یک هفته) ایجاد شده با اداره پست یا پست بانک محل سکونت خود تماس گرفته و ضمن ارائه کد رهگیری پستی نسبت به رهگیری سفارش اقدام کنید. در صورت عدم دریافت پاسخ قابل قبول مراتب تأخیر را به پشتیبانی گِلوگالری اطلاع دهید.
کد رهگیری پستی هر سفارش پس از ارسال از قسمت “پیگیری سفارش” قابل دستیابی است.

طبق قوانین و وظایف اداره پست، تحویل سفارش در محل سکونت گیرنده صورت می گیرد. با این حال در صورتی که مأمور پست در یافتن آدرس دقیق با مشکل مواجه شود یا در هنگام مراجعه، کسی برای دریافت سفارش حضور نداشته باشد سفارش به اداره پست مرجوع خواهد شد. در این صورت هماهنگی با اداره پست جهت دریافت مرسوله بر عهده خریدار خواهد بود.

پرداخت و تسویه حساب

در حال حاضر سه روش پرداخت آنلاین، پرداخت در محل و پرداخت کارت به کارت در نظر گرفته شده است.

پرداخت آنلاین به معنای تسویه حساب در هنگام ثبت سفارش از طریق اتصال به درگاه بانکی (بانک ملی و درگاه واسط زرین پال) است، بدین صورت که پس از ثبت سفارش و تأیید نهایی خرید ضمن اتصال به درگاه بانک نسبت به پرداخت هزینه اقدام می کنید. برای پرداخت آنلاین داشتن کارت بانکی متصل به شبکه شتاب که رمز دوم (رمز خرید الکترونیکی)، تاریخ انقضا و CVV2 الزامی است.

پرداخت در محل به معنی تسویه حساب نقدی با مأمور یا باجه پستی در هنگام تحویل مرسوله است.
به منظور جلوگیری از ثبت سفارشات نامعتبر و مزاحمتی ۱۰ درصد هزینه سفارش در هنگام ثبت سفارش از خریدار دریافت و مابقی موقع تحویل به اداره پست پرداخت خواهد شد.

– اولویت ارسال با سفارشاتی است که به صورت آنلاین پرداخت و تسویه شده اند، در این صورت اگر محصولی دارای موجودی کم باشد ابتدا سفارش تسویه شده پردازش خواهد شد.

در سفارشاتی که پس از ثبت به شیوه پرداخت در محل دارای خرده حسابی باشند که با پول رایج قادر به تسویه نباشد جهت جلوگیری از تضییع حقوق خریدار عزیز به پایین گرد خواهد شد. مثلاً مبلغ۱۲۵٫۶۰۰ تومان به ۱۲۵٫۰۰۰ تومان اصلاح خواهد شد.

دوستان عزیزی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین برایشان مقدور نیست می توانند ضمن استفاده از همراه بانک، مراجعه به شعب بانک یا دستگاه خودپرداز هزینه سفارش را واریز نمایند.
ارائه فیش یا قبض واریز جهت تأیید نهایی سفارش به گِلوگالری الزامی است، در نگهداری این رسید کوشا باشید.

خیر، در حال حاضر این فروشگاه برنامه ای جهت فروش اقساطی محصولات خود ندارد.

بعضی اوقات به دلیل خطا در شبکه بانکی ممکن است مشکلاتی از این دست پیش آید، در صورتی که هزینه سفارش به حساب گِلوگالری منظور شده باشد سفارش وارد چرخه پردازش خواهد شد و در صورت عدم دریافت وجه لازم است پس از ۷۲ ساعت و در صورت عدم برگشت وجه به حساب خود، به منظور رفع مشکل با در دست داشتن مدارک شناسایی به یکی از شعب بانک طرف قرارداد خود مراجعه کنید.

سیاست های قیمت گذاری و تخفیف

با توجه به سیاست فروشگاه در جهت تحمیل هزینه کمتر به خریدار، سود کمتر، هزینه های جانبی واقعی و حذف واسطه ها عمده دلایل کمتر بودن قیمت های ما است.
محصولات مشابه این فروشگاه در پاره ای از فروشگاه ها با قیمت به مراتب بالاتری عرضه می گردد، توجه داشته باشید این اختلاف قیمت الزاماً به معنای تفاوت در کیفیت نیست.

از عمده اهداف گِلوگالری ارائه محصول با قیمت منصفانه به خریدران عزیز است، و قیمت ها در سطوح پایین تنظیم و ارائه شده اند، از این رو امکان ارائه تخفیف نجومی و عجیب و غریب امکان پذیر نیست، با این حال برخی از محصولات در موعد های مشخص با تخفیف لحاظ و به فروش می رسد، این محصولات در صفحه اول سایت مشخص هستند.

بله، برای دوستانی که اقدام به خرید چند عدد از یک محصول یا ترکیبی از چند محصول می نمایند تخفیف لحاظ خواهد شد، این مبلغ تخفیف از سفارش کسر یا در صورت پرداخت به آنها عودت داده خواهد شد.

انصراف، تعویض و برگشت سفارش

انصراف از خرید یا لغو سفارش بدین معنی است که خریدار پس از ثبت سفارش منصرف شده و تمایلی به طی شدن فرایند خرید ندارد.
امکان لغو سفارش ظرف حداکثر ۲۴ ساعت و تنها از طریق اطلاع به پشتیبانی مقدور است.

ممکن است انصراف از خرید یا لغو سفارش در دو حالت زیر رخ دهد:
– سفارش ارسال شده باشد: در صورتی که سفارش بسته بندی و ارسال شده باشد امکان لغو یا انصراف، تنها در صورتی پذیرفته می شود که سفارش به صورت دست نخورده و بازنشده به گِلوگالری عودت داده شود. در این حالت هزینه های ارسال و دریافت برعهده خریدار است.
– سفارش ارسال نشده باشد: در صورت انصراف از خرید یا لغو سفارشاتی که به روش آنلاین تسویه حساب شده باشند، وجه دریافتی حداکثر ظرف ۴۸ ساعت به خریدار عودت داده خواهد شد.
قوانین ذکر شده برای تمامی سفارشات (آنلاین، کارت به کارت، واریز به حساب و پرداخت در محل) معتبر می باشد.
توجه داشته باشید اختیار پذیرش یا رد درخواست سفارشات انصرافی یا لغو شده برای گِلوگالری محفوظ است.
اگر سفارش شما بدون هماهنگی لغو شده باشد در صورت عدم اطلاع توسط گِلوگالری، با پشتیبانی تماس بگیرید.

تعویض سفارش صرفاً در یکی از شرایط زیر انجام پذیر است:
۱- مشکلات فنی: وجود اختلال در عملکرد فنی محصول
۲- مشکلات فیزیکی: مشکلاتی که پس از ارسال و تحویل توسط خریدار برای محصول پیش آمده باشد (از قبیل ترک، شکستگی، زدگی، خوردگی، له شدگی و…)
۳- اختلاف در جزئیات محصول: درج اشتباه مشخصات محصول توسط گِلوگالری که در روند تصمیم گیری خریدار تأثیر گذار باشد.
۴- مغایرت: محصول ارسال شده با انتخاب خریدار تناقض آشکار داشته باشد.
در چهار حالت فوق گِلوگالری مؤظف به اقدام جهت تعویض سفارش می باشد. ضمناً گِلوگالری در صورت تمایل خریدار در جهت کسب رضایت وی اقدام خواهد کرد.
توجه داشته باشید: تمامی محصولات قبل از ارسال به صورت کامل بررسی و سپس ارسال می شود.
ایرادات ناشی از عدم آگاهی در استفاده یا عودت محصول با شرایط غیر قابل قبول بر عهده خریدار است.

بله، در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد و محصول جایگزین مورد نظر موجود باشد، سفارش شما به روز رسانی و ارسال خواهد شد.
اختلاف قیمت دو محصول نیز از مشتری اخذ یا به وی عودت داده خواهد شد.
در صورتی که سفارش شما ارسال شده باشد، برای جایگزینی می بایست سفارش به صورت دست نخورده و باز نشده به گِلوگالری بازگشت داده شود. هزینه‌های ارسال و دریافت بر عهده خریدار می باشد.
در صورت عدم موجودیِ محصولِ جایگزین، بنا به درخواست خریدار اقدامات بعدی صورت خواهد پذیرفت.

خیر، با توجه به انتخاب و خرید محصول طبق جزئیات ذکر شده امکان تعویض محصول دریافتی که جعبه آن باز شده است وجود ندارد.
در این موارد، تعویض سفارش تنها با ارائه دلایل مبنی بر وجود نقص یا ایرادات فیزیکی در سفارش امکان پذیر است.

در عودت (بازگرداندن) سفارش، رعایت نکات زیر الزامی است:
– قبل از هر گونه اقدام برای عودت با پشتیبانی تماس بگیرید.
– سفارش برگشتی باید یکی از شرایط ذکر شده در “قوانین و شرایط تعویض یا بازگشت سفارش” را داشته باشد.
– لازم است تمامی ملزومات همراه محصول از قبیل فاکتور، لوازم جانبی و هدایا بازگردانده شود.
– به سفارشاتی که خودسرانه عودت شود یا به دلیل اهمال خریدار در مسیر بازگشت معیوب شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

– محصولاتی که بدون اطلاع دادن به پشتیبانی گِلوگالری ارسال می شوند؛
– محصولاتی که کارتن اصلی آن ها پاره، مخدوش و یا به هر نحوی دستکاری (برچسب خوردگی، خودکارنویسی و…) شده باشد؛
– محصولاتی که ناقص ارسال می شوند (عدم ارسال لوازم جانبی و یا اقلام همراه با سفارش)؛
– محصولاتی که شرایط خاص و یا منع بهداشتی دارند؛
– محصولاتی که پس از دریافت به هر دلیلی برای تعمیر آنها اقدام شده باشد.

– در شرایط انصراف از خرید که خریدار به درخواست خود اقدام به لغو سفارش نموده است در صورت ارسال، هزینه های رفت و برگشت بر عهده وی خواهد بود.
– در شرایطی که بنا به دلایلی محصول به صورت معیوب به دست خریدار برسد هزینه بازگشت و ارسال مجدد با گِلوگالری خواهد بود.
– اگر خریدار پس از دریافت سفارش (سفارش باز نشده) مایل به تعویض سلیقه‌ای سفارش باشد، هزینه بازگشت و ارسال مجدد سفارش جایگزین بر عهده خریدار است.

– در سفارشات لغو شده، اگر سفارش ارسال شده باشد و خریدار تسویه حساب نموده باشد پس از کسر هزینه های ناشی از ارسال و بازگشت، مبلغ سفارش به خریدار عودت داده خواهد شد.
– در سفارشاتی که خریدار تسویه حساب نموده است، در صورت وجود ایرادات فیزیکی، نقص یا معیوب بودن سفارش و لغو توسط خریدار، هزینه‌های پرداختی خریدار به وی عودت داده می شود. در این موارد خریدار می تواند سفارش خود را به صورت کامل لغو و یا جایگزین کند. در صورت جایگزینی، هزینه ارسال مجدد سفارش بر عهده گِلوگالری‌ست.
– در سفارشاتی که خریدار تسویه حساب نموده است و با شرط بسته بندی باز نشده تمایل به تعویض سفارش دارد، هزینه‌های ارسال و دریافت برعهده خریدار می‌باشد.
– مدت زمان تسویه حساب در این شرایط حداکثر ۴۸ ساعت کاری خواهد بود، بدین منظور از طریق گِلوگالری با شما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

سؤالات زیر منتخب سؤالات پر تکرار کاربران عزیز است، در صورتی که سؤال شما خارج از موضوعات زیر است از طریق صفحه “تماس با ما” آن را مطرح نمائید.

اعتبار فروشگاه اینترنتی مکسی

مزیت مکسی نسبت به سایر فروشگاه ها چیست؟

مکسی همواره تلاش داشته ضمن ارائه محصولات با قیمت منصفانه نسبت به ارائه خدمات پس از فروش به خریداران عزیز پایبند و مقید باشد.
خریدهای چندین باره تعداد قابل ملاحظه ای از مشتریان مایه افتخار و مباهات ماست.

خدمات قابل توجه مکسی چیست؟

– از جمله خدماتی که در فروشگاه اینترنتی مکسی ارائه می شود ارسال رایگان تمامی محصولات به سراسر کشور است.
– انصراف از خرید، جایگزینی و تعویض سفارشات معیوب یا مورد دار مطابق با قوانین فروشگاه از جمله اصول اخلاقی این فروشگاه است.
– به زودی امکان ثبت سفارش به صورت پرداخت در محل برای کاربران عزیز فعال خواهد شد.

چگونه می توان به مکسی اعتماد کرد؟

نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) از وزارت صنعت، معدن و تجارت.
– درگاه امن با پروتکل https که در ابتدای آدرس سایت در نوار آدرس مرورگر قابل مشاهده است، نشانگر اتصال کاملاً ایمن به درگاه های پرداخت در این فروشگاه است.
نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال (نماد ساماندهی) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
– گارانتی ۷ روزه بازگشت محصول در صورت وجود مشکل و عدم رضایت

ثبت نام و ورود به حساب

آیا عضویت در مکسی اجباری است؟

خیر، عضویت کاملاً اختیاری است. با این حال باید توجه داشت فعالیت هایی از قبیل استفاده از محیط کاربری، ثبت و تغییر اطلاعات مقصد، ارسال نظر و پیگیری سفارشات و سابقه خرید تنها در صورت عضو بودن امکان پذیر است.

امکان دسترسی به اطلاعات کاربری من برای چه افرادی مقدور است؟

اطلاعات شما کاملأ محرمانه بوده و نزد مکسی محفوظ است، این اطلاعات به صورت عمومی نمایش داده نخواهند شد.
با این حال در صورت نیاز و ارائه مجوز رسمی، مکسی ملزم به همکاری با نهادهای قانونی و قضایی خواهد بود.

نحوه ورود به حساب کاربری چگونه است؟

در صورتی که ثبت نام کرده اید برای ورود از قسمت سربرگ وارد صفحه “ورود به حساب” شوید.

برای انتخاب و حفاظت از رمز حساب کاربری خود چه اقدامی انجام دهیم؟

هنگام ثبت نام از رمز عبور های پیچیده (ترکیبی از حروف، اعداد و علائم) استفاده کنید.
از اشتراک گذاری اطلاعات کاربری خود با دیگران پرهیز کنید، هر گونه سوء استفاده از حساب کاربری که ناشی از بی دقتی باشد بر عهده خود کاربر خواهد بود.

وارد کردن ایمیل معتبر الزامی است؟

به منظور ثبت نام استفاده از هر ایمیلی امکان پذیر است ولی توجه داشته باشید برای فعالیت هایی از قبیل بازیابی رمز عبور یا ارسال پیام داشتن ایمیل معتبر الزامی است، سعی کنید در هنگام ثبت نام از یک ایمیل معتبر و رمز عبوری که بتوانید آن را به خاطر بسپرید استفاده کنید.

در صورت فراموش کردن رمز عبور راه حل چیست؟

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید از طریق لینک “بازیابی رمز ورود” نسبت به بازیابی رمز اقدام کنید.
پس از وارد کرد ایمیل ثبت نامی و انتخاب بازیابی رمز عبور پیامی حاوی لینک بازیابی رمز به ایمیل شما ارسال خواهد شد، پس از مراجعه به ایمیل نسبت به فعال کردن لینک مذکور اقدام کنید.

آیا تغییر نام کاربری یا ایمیل امکان پذیر است؟

بله، پس از مراجعه به پروفایل کاربری از بخش “تغییر اطلاعات حساب” نسبت به ویرایش و افزودن ایمیل جدید اقدام کنید.

اگر ایمیل یا نام کاربری خود را فراموش کردیم چگونه وارد حساب خود شوم؟

در صورت فراموش کردن، نام کاربری و یا ایمیل شما تنها در صورتی قابل بازیابی خواهد بود که با آن در مکسی اقدام به خرید و ثبت سفارش کرده باشید. مشکل خود را از بخش “تماس با ما” پیگیری کنید، در صورت عدم فعالیت با ایمیل مذکور، امکان بازیابی آن وجود ندارد.

پروفایل کاربری

دلیل عدم دسترسی به پروفایل کاربری چیست؟

پروفایل کاربری فقط برای اعضا در دسترس است، در صورتی که عضو هستید و امکان مشاهده پروفایل مقدور نیست با پشتیبانی تماس بگیرید.

برای مشاهده سوابق خرید چه کنیم؟

پس از ورود به بخش پروفایل به قسمت “سفارش ها” مراجعه کنید.
در این صفحه فهرست سفارشات ثبت شده، تاریخ ثبت و وضعیت سفارش مشخص است، برای اطلاع از جزئیات کامل هر سفارش روی گزینه “جزئیات سفارش” کلیک کنید.

نحوه تغییر یا تکمیل اطلاعات کاربری به چه صورت است؟

در صورتی که پس از ثبت نام تمایل به تکمیل اطلاعات هویتی حساب خود را دارید به صفحه “تغییر آدرس و اطلاعات حساب” مراجعه کنید.
برای تغییر نام نمایشی و رمز ورود به حساب خود نیز می توانید از صفحه “تغییر اطلاعات کاربری” اقدام نمائید.

ثبت، ارسال و پیگیری سفارش

نحوه ثبت سفارش چگونه است؟

برای ثبت سفارش از بین محصولات موجود در سایت، محصولات مورد نظر خود را انتخاب و پس از افزودن محصول به سبد خرید نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.
در ادامه با مراجعه به “سبد خرید” ادامه فرایند خرید را طی و سفارش خود را نهایی کنید.
لطفاً انتخاب محصول را با توجه به جزئیات ذکر شده برای هر محصول انجام دهید.

فرایند ارسال سفارش به چه صورت است؟

سفارش ثبت شده در اولین روز کاری بسته بندی، آماده و ارسال خواهد شد. ارسال از طریق شرکت پست صورت می گیرد.

تحویل سفارش چند روز طول خواهد کشید؟

با توجه به ارسال و توزیع توسط شرکت پست و در نظر گرفتن دوری مقصد از مرکز استان، به طور معمول تحویل سفارش بین ۳ تا ۵ روزی کاری زمان می برد.
با این حال توجه داشته باشید این زمان با عنایت به سرعت عمل باجه های پستی و دوری یا نزدیکی مقصد متغیر خواهد بود. از این رو مکسی از ارائه تاریخ یا ساعت دقیق تحویل مرسوله معذور است.

برای پیگیری سفارش خود چه کنیم؟

دوستان عزیزی که ثبت نام کرده اند به قسمت پروفایل کاربری و بخش “سفارش ها” مراجعه نموده و از آخرین جزئیات وضعیت سفارش خود مطلع شوند.
ضمناً صفحه “پیگیری سفارش” به منظور پیگیری سریع سفارش، برای افراد عضو و غیر عضو نیز در نظر گرفته شده است.
در صورتی که نتوانستید از روش های فوق سفارش خود را پیگیری کنید از طریق تماس تلفنی با مکسی یا سایر راه های ارتباطی (ایمیل، وبسایت، تلگرام، واتساپ و اینستاگرام) سفارشتان را پیگیری کنید.

در صورتی که سفارش خود را در مهلت مذکور دریافت نکردیم چه کنیم؟

در صورتی که در فرایند تحویل سفارش شما تأخیر قابل توجهی (بیشتر از یک هفته) ایجاد شده با اداره پست یا پست بانک محل سکونت خود تماس گرفته و ضمن ارائه کد رهگیری پستی نسبت به رهگیری سفارش اقدام کنید. در صورت عدم دریافت پاسخ قابل قبول مراتب تأخیر را به پشتیبانی مکسی اطلاع دهید.
کد رهگیری پستی هر سفارش پس از ارسال از قسمت “پیگیری سفارش”  قابل دستیابی است.

برای دریافت سفارش حتماً باید به باجه پستی مراجعه کرد؟

طبق قوانین و وظایف اداره پست، تحویل سفارش در محل سکونت گیرنده صورت می گیرد. با این حال در صورتی که مأمور پست در یافتن آدرس دقیق با مشکل مواجه شود یا در هنگام مراجعه، کسی برای دریافت سفارش حضور نداشته باشد سفارش به اداره پست مرجوع خواهد شد. در این صورت هماهنگی با اداره پست جهت دریافت مرسوله بر عهده خریدار خواهد بود.

پرداخت و تسویه حساب

کدام روش های پرداختی به منظور تسویه حساب در نظر گرفته شده است؟

در حال حاضر سه روش پرداخت آنلاین، پرداخت در محل و پرداخت کارت به کارت در نظر گرفته شده است.

برای پرداخت آنلاین به چه آیتم هایی نیاز دارم؟

پرداخت آنلاین به معنای تسویه حساب در هنگام ثبت سفارش از طریق اتصال به درگاه بانکی (بانک ملی و درگاه واسط زرین پال) است، بدین صورت که پس از ثبت سفارش و تأیید نهایی خرید ضمن اتصال به درگاه بانک نسبت به پرداخت هزینه اقدام می کنید. برای پرداخت آنلاین داشتن کارت بانکی متصل به شبکه شتاب که رمز دوم (رمز خرید الکترونیکی)، تاریخ انقضا و CVV2 الزامی است.

پرداخت در محل به چه صورت است؟

پرداخت در محل به معنی تسویه حساب نقدی با مأمور یا باجه پستی در هنگام تحویل مرسوله است.
به منظور جلوگیری از ثبت سفارشات نامعتبر و مزاحمتی ۱۰ درصد هزینه سفارش در هنگام ثبت سفارش از خریدار دریافت و مابقی موقع تحویل به اداره پست پرداخت خواهد شد.

سفارشات پرداخت در محل و آنلاین در نحوه ارسال چه تفاوتی دارند؟

– اولویت ارسال با سفارشاتی است که به صورت آنلاین پرداخت و تسویه شده اند، در این صورت اگر محصولی دارای موجودی کم باشد ابتدا سفارش تسویه شده پردازش خواهد شد.

نحوه دریافت خرده حساب سفارش در شیوه پرداخت در محل چگونه است؟

در سفارشاتی که پس از ثبت به شیوه پرداخت در محل دارای خرده حسابی باشند که با پول رایج قادر به تسویه نباشد جهت جلوگیری از تضییع حقوق خریدار عزیز به پایین گرد خواهد شد. مثلاً مبلغ۱۲۵٫۶۰۰ تومان به ۱۲۵٫۰۰۰ تومان اصلاح خواهد شد.

فرایند خرید از طریق واریز وجه یا کارت به کارت چگونه است ؟

دوستان عزیزی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین برایشان مقدور نیست می توانند ضمن استفاده از همراه بانک، مراجعه به شعب بانک یا دستگاه خودپرداز هزینه سفارش را به شماره حساب ۰۱۱۱۴۵۸۲۲۴۰۰۶ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۴۳۵۴ بانک ملی به نام “شرکت رهپویان کالاگستر” واریز نمایند.
ارائه فیش یا قبض واریز جهت تأیید نهایی سفارش به مکسی الزامی است، در نگهداری این رسید کوشا باشید.

آیا امکان خرید اقساطی وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر این فروشگاه برنامه ای جهت فروش اقساطی محصولات خود ندارد.

علیرغم کسر مبلغ از حساب من ثبت سفارش نهایی نشده است، مشکل چیست؟

بعضی اوقات به دلیل خطا در شبکه بانکی ممکن است مشکلاتی از این دست پیش آید، در صورتی که هزینه سفارش به حساب مکسی منظور شده باشد سفارش وارد چرخه پردازش خواهد شد و در صورت عدم دریافت وجه لازم است پس از ۷۲ ساعت و در صورت عدم برگشت وجه به حساب خود، به منظور رفع مشکل با در دست داشتن مدارک شناسایی به یکی از شعب بانک طرف قرارداد خود مراجعه کنید.

سیاست های قیمت گذاری و تخفیف

چرا قیمت محصولات در این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه مناسب تر است؟

با توجه به سیاست فروشگاه در جهت تحمیل هزینه کمتر به خریدار، سود کمتر، هزینه های جانبی واقعی و حذف واسطه ها عمده دلایل کمتر بودن قیمت های ما است.
محصولات مشابه این فروشگاه در پاره ای از فروشگاه ها با قیمت به مراتب بالاتری عرضه می گردد، توجه داشته باشید این اختلاف قیمت الزاماً به معنای تفاوت در کیفیت نیست.

چرا تخفیف های فروشگاه مکسی چشمگیر نیست و در تعداد محدودی از محصولات لحاظ شده است؟

از عمده اهداف مکسی ارائه محصول با قیمت منصفانه به خریدران عزیز است، و قیمت ها در سطوح پایین تنظیم و ارائه شده اند، از این رو امکان ارائه تخفیف نجومی و عجیب و غریب امکان پذیر نیست، با این حال برخی از محصولات در موعد های مشخص با تخفیف لحاظ و به فروش می رسد، این محصولات در صفحه اول سایت مشخص هستند.

آیا برای خرید چند عدد محصول تخفیف در نظر گرفته شده است؟

بله، برای دوستانی که اقدام به خرید چند عدد از یک محصول یا ترکیبی از چند محصول می نمایند تخفیف لحاظ خواهد شد، این مبلغ تخفیف از سفارش کسر یا در صورت پرداخت به آنها عودت داده خواهد شد.

انصراف، تعویض و برگشت سفارش

انصراف از خرید یا لغو سفارش چیست؟

انصراف از خرید یا لغو سفارش بدین معنی است که خریدار پس از ثبت سفارش منصرف شده و تمایلی به طی شدن فرایند خرید ندارد.
امکان لغو سفارش ظرف حداکثر ۲۴ ساعت و تنها از طریق اطلاع به پشتیبانی مقدور است.

شرایط انصراف از خرید یا لغو سفارش چیست؟

ممکن است انصراف از خرید یا لغو سفارش در دو حالت زیر رخ دهد:
– سفارش ارسال شده باشد: در صورتی که سفارش بسته بندی و ارسال شده باشد امکان لغو یا انصراف، تنها در صورتی پذیرفته می شود که سفارش به صورت دست نخورده و بازنشده به مکسی عودت داده شود. در این حالت هزینه های ارسال و دریافت برعهده خریدار است.
– سفارش ارسال نشده باشد: در صورت انصراف از خرید یا لغو سفارشاتی که به روش آنلاین تسویه حساب شده باشند، وجه دریافتی حداکثر ظرف ۴۸ ساعت به خریدار عودت داده خواهد شد.
قوانین ذکر شده برای تمامی سفارشات (آنلاین، کارت به کارت، واریز به حساب و پرداخت در محل) معتبر می باشد.
توجه داشته باشید اختیار پذیرش یا رد درخواست سفارشات انصرافی یا لغو شده برای مکسی محفوظ است.
اگر سفارش شما بدون هماهنگی لغو شده باشد در صورت عدم اطلاع توسط مکسی، با پشتیبانی تماس بگیرید.

شرایط تعویض یا برگشت سفارش چیست؟

تعویض سفارش صرفاً در یکی از شرایط زیر انجام پذیر است:
۱- مشکلات فنی: وجود اختلال در عملکرد فنی محصول
۲- مشکلات فیزیکی: مشکلاتی که پس از ارسال و تحویل توسط خریدار برای محصول پیش آمده باشد (از قبیل ترک، شکستگی، زدگی، خوردگی، له شدگی و…)
۳- اختلاف در جزئیات محصول: درج اشتباه مشخصات محصول توسط مکسی که در روند تصمیم گیری خریدار تأثیر گذار باشد.
۴- مغایرت: محصول ارسال شده با انتخاب خریدار تناقض آشکار داشته باشد.
در چهار حالت فوق مکسی مؤظف به اقدام جهت تعویض سفارش می باشد. ضمناً مکسی در صورت تمایل خریدار در جهت کسب رضایت وی اقدام خواهد کرد.
توجه داشته باشید: تمامی محصولات قبل از ارسال به صورت کامل بررسی و سپس ارسال می شود.
ایرادات ناشی از عدم آگاهی در استفاده یا عودت محصول با شرایط غیر قابل قبول بر عهده خریدار است.

امکان جایگزینی محصول سفارش داده شده وجود دارد؟

بله، در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد و محصول جایگزین مورد نظر موجود باشد، سفارش شما به روز رسانی و ارسال خواهد شد.
اختلاف قیمت دو محصول نیز از مشتری اخذ یا به وی عودت داده خواهد شد.
در صورتی که سفارش شما ارسال شده باشد، برای جایگزینی می بایست سفارش به صورت دست نخورده و باز نشده به مکسی بازگشت داده شود. هزینه‌های ارسال و دریافت بر عهده خریدار می باشد.
در صورت عدم موجودیِ محصولِ جایگزین، بنا به درخواست خریدار اقدامات بعدی صورت خواهد پذیرفت.

سفارش خود را دریافت و باز نموده‌ام. ولی بدون اینکه از آن استفاده کرده باشم مایل به تعویض هستم، آیا امکان پذیر است؟

خیر، با توجه به انتخاب و خرید محصول طبق جزئیات ذکر شده امکان تعویض محصول دریافتی که جعبه آن باز شده است وجود ندارد.
در این موارد، تعویض سفارش تنها با ارائه دلایل مبنی بر وجود نقص یا ایرادات فیزیکی در سفارش امکان پذیر است.

نحوه عودت سفارش برگشتی چگونه است؟

در عودت (بازگرداندن) سفارش، رعایت نکات زیر الزامی است:
– قبل از هر گونه اقدام برای عودت با پشتیبانی تماس بگیرید.
– سفارش برگشتی باید یکی از شرایط ذکر شده در “قوانین و شرایط تعویض یا بازگشت سفارش” را داشته باشد.
– لازم است تمامی ملزومات همراه محصول از قبیل فاکتور، لوازم جانبی و هدایا بازگردانده شود.
– حتماً از کارتن پستی ممهور به مهر شرکت استفاده شود.
– به سفارشاتی که خودسرانه عودت شود یا به دلیل اهمال خریدار در مسیر بازگشت معیوب شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

چه محصولاتی شامل خدمات لغو و تعویض سفارش نمی شوند؟

– محصولاتی که بدون اطلاع دادن به پشتیبانی مکسی ارسال می شوند؛
– محصولاتی که کارتن اصلی آن ها پاره، مخدوش و یا به هر نحوی دستکاری (برچسب خوردگی، خودکارنویسی و…) شده باشد؛
– محصولاتی که ناقص ارسال می شوند (عدم ارسال لوازم جانبی و یا اقلام همراه با سفارش)؛
– محصولاتی که شرایط خاص و یا منع بهداشتی دارند؛
– محصولاتی که پس از دریافت به هر دلیلی برای تعمیر آنها اقدام شده باشد.

پرداخت هزینه های ارسال یا مرجوع نمودن سفارش با کیست؟

– در شرایط انصراف از خرید که خریدار به درخواست خود اقدام به لغو سفارش نموده است در صورت ارسال، هزینه های رفت و برگشت بر عهده وی خواهد بود.
– در شرایطی که بنا به دلایلی محصول به صورت معیوب به دست خریدار برسد هزینه بازگشت و ارسال مجدد با مکسی خواهد بود.
– اگر خریدار پس از دریافت سفارش (سفارش باز نشده) مایل به تعویض سلیقه‌ای سفارش باشد، هزینه بازگشت و ارسال مجدد سفارش جایگزین بر عهده خریدار است.

نحوه تسویه حساب در سفارشات لغو شده یا تعویضی چگونه است؟

– در سفارشات لغو شده، اگر سفارش ارسال شده باشد و خریدار تسویه حساب نموده باشد پس از کسر هزینه های ناشی از ارسال و بازگشت، مبلغ سفارش به خریدار عودت داده خواهد شد.
– در سفارشاتی که خریدار تسویه حساب نموده است، در صورت وجود ایرادات فیزیکی، نقص یا معیوب بودن سفارش و لغو توسط خریدار، هزینه‌های پرداختی خریدار به وی عودت داده می شود. در این موارد خریدار می تواند سفارش خود را به صورت کامل لغو و یا جایگزین کند. در صورت جایگزینی، هزینه ارسال مجدد سفارش بر عهده مکسی‌ست.
– در سفارشاتی که خریدار تسویه حساب نموده است و با شرط بسته بندی باز نشده تمایل به تعویض سفارش دارد، هزینه‌های ارسال و دریافت برعهده خریدار می‌باشد.
– مدت زمان تسویه حساب در این شرایط حداکثر ۴۸ ساعت کاری خواهد بود، بدین منظور از طریق مکسی با شما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.